Ամանորի իմ գաղտնիքը (շարադրություն)


Ձյունը երկար սպասեց գիշերվա խորհրդին,
Մինչև լույսերը հանգան , և ձայները լռեցին,
Ու հանկարծ գիշերվա մեջ ինչ-որ բան զրնգաց,
Խենթի պես պարելով փաթիլներն իջան ցած…
1086

Այն հեքիաթային պահին, երբ երկինքը դարձավ մանուշակագույն, ու սկսվեցին թափվել փոքրիկ ադամանդիկներ՝ ես պատուհանի առաջ կանգնած հիանում էի սառցե բյուրեղիկների գեղեցիկ նախշերով: Բայց ինչպե՞ս կարող է իմ տարիքի արկածախնդիր տղան բավարարվել հրաշքը միայն դիտելով, անհրաժեշտ էր մասնակից դառնալ այդ ամենին: Եվ ես գործի անցա. թաքուն հագա իմ տաք վերարկուն , վերցրեցի ձեռնոցներս և աննկատ դուրս եկա տնից այն պահին, երբ մայրիկս զբաղված էր տոնական սեղանի վրա խորտիկներ դասավորելով, իսկ քույրերս՝ տոնածառով հիանալով: ես արդեն հրաշքի մի մասնիկն եմ: Աննկարագրելի հաճույք է քայլել սավանի պես սպիտակ ձյան այն հատվածներով, որոնցով դեռ ոչ ոք չի քայլել. Խըռթ, խըռթ, խըռթ… լսում եմ սեփական ոտնաձայներս: Շուրջբոլորս սպիտակափայլ գիշեր է, ոչ մի շշուկ: Ձյան վրա նկատում եմ ոտնահետքեր, որոնք իմը չեն. ՞՞Հմ.. Երևում է ինչ-որ մեկը նույնպես ինձ նման սիրում է քայլել այն հատվածներով, որտեղով դեռ ոչ ոք չի քայլել՞՞, մտքերով ընկած քայլում եմ ես և հանկարծ ինձանից մի քանի քայլ հեռու նկատում մի ծերուկի.
-ծերու՜կ., -ձայն եմ տալիս ոգևորված,
-մի՞թե դու էլ մոլորվել ես, փոքրիկ., — ինձ տեսնելուց ուրախացած ետ է շրջվում ծերուկը
-ոչ, չեմ մոլորվել.. ես.. ես պարզապես սիրում եմ ձյունը: Կգա՞ս ձնագնդի խաղանք,
-կներես տղա, ես ժամանակ չունեմ, կորցրել եմ իմ պարկը և տոնական հագուստները, — հուսահատված պատասխանում է ծերուկը,- պետք է անպայման գտնել դրանք:
Եվ քայլում ենք ես ու ծերուկը՝ տեղ-տեղ խախտելով ձյան համընդհանուր սպիտակությունը: Փողոցային լապտերներից լուսավորված ձյունը էլ ավելի հրաշափայլ է փռվում մեր ճանապարհին: ձյան խոշոր փաթիլները դիպչում են այտերիս և հալչում անմիջապես; Հանկարծ մաքրամաքուր սպիտակի մեջ նկատում եմ կարմիր գույն: Մոտենում եմ և վեր բարձրացնում ձյան նոր շերտի տակ թաքնված մի պարկ: Ծերուկը աներևակայելի ուրախացած արագ հագնում է իր հանդերձանքը և ուսին է գցում պարկը: Իսկ ես երջանիկ եմ ; Չէ՞ որ իմ առաջ կանգնած է հենց ինքը՝ Ձմեռ պապը: Նա շնորհակալություն է հայտնում ինձ օգնության համար , իսկ հետո շտապում է երեխաներին հասցնելու իրենց նվերները, չէ՞ որ շուտով Նոր տարի է: Ես հեքիաթից դեռ չարթնացած տուն եմ վազում : Բայց քույրերիս չեմ պատմի այն ամենի մասին, ինչ տեսա: Նրանք ինձ չեն հավատա: Նրան արդեն մեծ են, նրանք չեն հավատում Ձմեռ պապիկին: Իսկ ես նրան տեսա 

Добавить комментарий

