Մեկ օր ՖԱՖ-ի հետ


…ու միևնույնն է, ինչքան էլ ֆան ակումբներ ձևավորվեն ու չձևավորվեն, ՖԱՖ-ն ուրիշ է, ՖԱՖ-ն առաջինն է, ՖԱՖ-ը միակն է, ՖԱՖ-ը հզոր է, ՖԱՖ-ը հաղթում է ! ՖԱՖ-ը հաղթում է նույնիսկ այն պահին, երբ հավաքականը պարտվում է: Հաղթում է իր անսպառ հավատով և անմնացորդ նվիրումով , <մենք միշտ ձեր կողքին ենք տղերք ջան> վանկարկումներով և երբեք չհիասթափվելու կարողությամբ:
ՖԱՖ-ը ուժ է, ՖԱՖ-ը ոգի է.. ՖԱՖ-ը բույր ունի, ունի կոլորիդ և պատմություն ունի:
…….
Առաջին անգամ եմ ՖԱՖ-ի հետ դիտելու խաղը: Ի±նչ պիտի անեմ: ինչպե՞ս ինձ պահեմ:  Չէ որ ՖԱՖ-ի անդամներին անձամբ չեմ ճանաչում և բացի այդ էլ,  առաջին անգամ եմ մարզադաշտ գնալու.. Ծիծաղելի վախ կա: <Սերոժ, հանկարծ մենակ չթողես, տես, միայն քեզ գիտեմ>, անդադար կրկնում եմ Սերոժին` ՖԱՖ-ի հիմնադիրներից մեկին, ով էլ ինձ տարիներ առաջ ծանոթացրել էր ՖԱՖ-ի գործունեությանը: Դրանք ժամանակներ էին, երբ հավաքականը ամենևին էլ այսօրվա հրաշալի խաղը չէր ցուցադրում, կիսադատարկ մարզադաշտի ու հայկական ֆուտբոլի հանդեպ թերհավատ տրամադրվածության տարիներ էին, երբ <հայկական ֆուտբոլ> արտահայտությունը մեծամասամբ ասոցացվում էր անեկդոտների, ծաղրանքի կամ քննադատության հետ: .. ու ստեղծվեց ՖԱՖ-ը, լցրեց մարզադաշտը իր ուրախ ու ոգենշչող վանկարկումներով. <Հա-յաս-տաաաան>.. դա պետք էր հավաքականին, հավաքականը ուներ հանդիսատեսի աջակցության կարիք,և ՖԱՖ-ը ստանձնեց այդ գործառույթը:
……….
Այնքան <համարձակ> եմ գտնվում, որ որոշում եմ ոչ միայն մարզադաշտում լինել ՖԱՖ-ի հետ, այլ նույնիսկ մասնակցել երթի, որը կազմակերպում են ՖԱՖ-ականները` յուրաքանչյուր հայաստանյան խաղից առաջ; Օպերայի բակում եմ արդեն: Շուրջս համատարած ֆուտբոլային իրարանցում է. հավաքականի հագուստներով երկրպագուներ, եռագույնով ներկված աղջիկներ, երգեր, վանկարկումներ, ոգևորության անչափելի մեծ ալիք ! ի ~նչ գեղեցիկ է ամեն բան կազմակերպված: Բայց ես դեռ դիտորդի դերում  եմ, դեռ ինձ օտար եմ զգում ընդհանուր թիմից, չէ՞  որ նորեկ եմ:
-Կուզե՞ս, քեզ էլ ներկեմ .
Անակնկալի եկած ետ եմ նայում և մի աղջնակի տեսնում` ներկերի պնակը ձեռքին:
-հա, եթե կարելի է, կներկե՞ս
Ուրախությունս անսահման է, նրանք ինձ ընդունեցին ! Նրանք շատ հյուրընկալ են, նրանք հրաշք են !!! Ես էլ արդեն բոլորի պես ներկված եմ եռագույնով, իսկ ՖԱՖ-ականներից մեկը ինձ շարֆ է նվիրում; ՎԵՐՋ ! ես էլ նորեկ չեմ, ես հիմա նրանցից մեկն եմ ! Երթը սկսում ենք, գիտենք, համոզված ենք, որ հաղթելու ենք Մալթային: Քաղաքը պարուրվում է մեր վանկարկումներով, բոլոր անցորդները վարակվում են մեր ոգևորությամբ, հիմա արդեն նրանք էլ են համոզված մեր հաղթանակում ..

Չենք էլ նկատում, թե ինչպես ենք կտրում –անցնում բավականին երկար ճանապարհը:  Արդեն մարզադաշտում ենք:  Հարավային տրիբունան իդեալական տարբերակ չէ  ՖԱՖ-ի համար. այստեղից ֆուտոլիստներին շատ դժվար է ճանաչելը, բայց ՖԱՖ-ի համար չկան առանձին ֆուտբոլիստներ, կա մեկ միասնական ԱԶԳԱՅԻՆ ՀԱՎԱՔԱԿԱՆ,  որի համար էլ հիմա երգում է, երկրպագում ու առաջ մղում դեպի հաղթանակ:  <Հայեր, հայեր, հայեր հայեեեեեր, մենք հզոր ենք, մենք ուժեղ ենք, մենք այսօր պիտի հաղթենք!>:  Ընդամենը մեկ վայրկյան է տևում Մալթայի հավաքականի խփած գոլից հետո տիրող լռությունը, դրան հաջորդում է ավելի հախուռն երկրպագման ալիքը. <ինչ էլ որ լինի, ձեզ ենք երգելու, ձեզ ենք գովելու, երկրպագելու>: Դե, տղաներ, մենք գոլ ենք ուզում, գիտենք, որ կարող եք, դե… ինչ արագ է անցնում ժամանակը մարզադաշտում, չես էլ նկատում , որ արդեն խաղը վերջանում է, իսկ մենք… մենք դեռ գոլի ենք սպասում: <Հեեեեեն, դե մի գոլ էլի, ինչ կլինի, Հեեն> գրեթե շշնջալով խնդրում եմ Հենրիխ Մխիթարյանին` չգիտես ինչու համոզված լինելով, որ նա ինձ լսում է ! …

7464_605790562772984_1819877570_n

Խաղը վերջացավ:  Տխուր ենք, բայց չենք հիասթափվել;  Չկա խաղից առաջ տիրող ոգևորությունը, կա միայն զարմանք.  պատահականությու՞ն էր պարտությունը, վատ խաղի հետևա՞նք,  թե՞ մարզչական բացթողում, արդեն էական չէ: Առջևում Դանիայի հետ խաղն է, որին պետք է պատրաստվել, չէ՞   որ ՖԱՖ-ը պատրաստվում է իր փոքրիկ ներկայությունը ունենալ նաև արտագնա խաղում` համոզված լինելով, որ այս անգամ եռագույնն ու շարֆերը վեր է պարզելու` նշելով հաղթանակը:
.. ու կարևոր չի, որ հավաքականը պարտվեց, չէ՞  որ հաղթանակներ կլինեն, անպայման կլինեն ! Կլինի նաև ՖԱՖ-ը`  միշտ անսպառ հավատով ու անմնացորդ նվիրումով` հավաքականի կողքին կանգնած:
.. ու կարևոր չի, թե ՖԱՖ-ը որ սեկցիայում է. արևելյան , թե հարավային. նրա ձայնը լսելի է ֆուտբոլիստներին, նրա ձայնը ոգեշնչող է, նրա ձայնը նոր հաղթանակներ է պարտավորեցնում:

Добавить комментарий

