Մեր հեռուստաընկերությունների բեմադրած «բանավեճերի» մասին


Ողջույն արդեն սերիալներից հոգնածների  դժգոհություններից էլ հոգնած հայ ժողովուրդ 🙂 Օրեր առաջ հրավերք էի ստացել մասնակցելու «Ազատ գոտի» հաղորդաշարին: Ինչ-ինչ պատճառներով չկարողացա մասնակցել հաղորդմանը, դրա համար էլ որոշեցի «տնային» պայմաններում կազմակերպել նմանատիպ մի բանավեճ՝ բայց տեղերը ամբողջությամբ փոխած: Այստեղ ես ոչ թե մեղադրողի, այլ պաշտպանվողի դերում եմ :ճ ես ու Հիքսոս Արթուրը որոշեցինք բեմականացում խաղալ :ճ դերային բանավեճ կազմակերպեցինք : Իբրև թե ես մեր խիստ «համարձակ և ազատ» երգչուհիներից մեկն եմ, ով եթե ճար ունենար , այն մի վարտիքն էլ չէր հագնի, որը տեսահոլովակներում հագնում է, իսկ Արթուրը պիտի փորձեր ինձ քննադատել: Իմ գործը պաշտպանվելն էր: Եվ այսպես, ներկայացնում եմ մեր դիալոգը՝ առանց ձևափոխման, միայն երգչուհու անունն եմ մաքրում, որպեսզի չկարծեք, թե մեր նպատակը առանձին մի երգչուհու քարկոծելն է եղել («քլունգ»- ֆու, ապուշ բառ :ճ): Աստղանիշի փոխարեն կարդացեք ցանկացած «համարձակ» («ազատ գոտու» չափանիշներով համարձակ) երգչուհու անուն, միևնույնն է, նրանք բոլորն էլ նույն երգն են երգում բանավեճերի ընթացքում: Ահա, տա տա դա դամմմ, սկսեցինք.
• Լիլիթ Աբգարյան
էկեք «Մենք ենք մեր սարերի» դատը անենք
իբր ես «,,,,»-ն եմ,
սկսեք ինձ քլնգել
ես էլ փորձում եմ պաշտպանվել

13 октября
Հիքսոս Արթուր
քեզ ինչ քլնգենք ?
աղջիկ ջան դու քեզ հայելու մեջ նայել էս աղջիկ ջան, մարդ էս, թե մարդանման կապիկ

13 октября
Հիքսոս Արթուր
դե հակադարձի …

13 октября
Լիլիթ Աբգարյան
այո, ես ինձ ամեն օր հայելում նայում եմ, ավելին, կարծում եմ, որ ես այս քաղաքում առաջինն եմ :ճ

13 октября
Հիքսոս Արթուր
վերջինների մեջ, միգուցեև առաջինը…
նույնիսկ աստված մարդուն իր կերպարանքով ստեղծեց, հիմա քեզ նայելով, ես ինչպես ընկալեմ աստծուն

13 октября
Լիլիթ Աբգարյան
աաաաա
սենց բանավեճ չի լինի
դու կոնկրետ թեմայով բանավիճի ի

13 октября
Հիքսոս Արթուր
դե թեման ասա,որ ես էլ թեմայով խոսեմ

13 октября
Լիլիթ Աբգարյան
ես ասում եմ, ինչ տեսահոլովակ ցանկանում եմ, նկարում եմ: 21-րդ դարում ենք, դա մարդկանց դուր է գալիս, ազատություն է: դա ինչ վնաս կարող է հասցնել

13 октября
Հիքսոս Արթուր
իմաստուններից մեկն ասել է,»Հռոմը կործանվես, որովհետև նրա երգիչներ ու ճարտասանները դադարեցին մարդկանց դաստիարակել ու անցան միայն նրանց զվարճացնելու գործին»…
իսկ ձեր մատուցած երգն ու վուլգար արտաքինը, ինչով կարող են դաստիարակել ներկա երիտասարդությանը ?

13 октября
Հիքսոս Արթուր
թե դուք էլ էք ուզում մեր երկիրը կործանել ?

13 октября
Հիքսոս Արթուր
???
լռությունը համաձայնության նշան է ?

13 октября
Լիլիթ Աբգարյան
իսկ ով ասաց, որ իմ տեսահոլովակը պիտի սերունդ դաստիարակի: ես նման մտադրություն չունեմ
ոչ :ճ

13 октября
Հիքսոս Արթուր
ապա ինչ է ուսուցանում քո ոճը, սպառում, մարտկային բանականությունը տրված է արարելու, ու զարգանալու համար, իսկ ձեր ներկայացրածը բերում է սպառողական մտածելակերպի արմատավորմանն ու բանականության դեգրադացմանը…
խաչ քաշելով մարդու հիմնական առաքելության վրա….

13 октября
Լիլիթ Աբգարյան
ես ոչ ոքի չեմ ստիպում դրանք նայել
թող չնայեն, ում դուր չի գալիս

13 октября
Հիքսոս Արթուր
հարցը դուր գալն ու չգալը չէ…
հարցը մարդուս ունեցած նպատակ ն է այս կյանքում, թե չէ աննպատակ իրենց գոյությունն են պահպանում ու վերարտադրում , նաև բազում անբանական կենդանի էակներ…
որն է քո գործնեության, այսպես կոչված արվեստի նպատակը ?

13 октября
Լիլիթ Աբգարյան
ես ինքս եմ որոշում գոյությունս նպատակով, թե աննպատակ պահպանել)
ապրում եմ ազատ երկրում
եթե օրենք չեմ խախտում, ապա ոչ ոք ինձ իրավունք չունի ինչ-որ խրատներ տալու

13 октября
Հիքսոս Արթուր
արարված ամեն մարդ, ինչպես նաև ցանկացած պետության մեջ բնակվող, բացի իրավունքներից, ունի նաև պարտականություններ…
և եթե դու իրավունք ունես թաքնված սեռական քարոզ տանես, քո հագ ու կապով ու վարքագծով, ես էլ իրավունք ունեմ, դրա դեմ պայքարելու…
քանի քո իրավունք կոչվածի իրականացումով, դու անցել ու ոտնահարում ես իմ գեղագիտական հաճույք ու հանգիստ ունենալու իրավունքները

13 октября
Հիքսոս Արթուր
գոյությանդ նպատակը չէ, արտահայտվոլ-երգելուդ նպատակն էի հարցնում

13 октября
Լիլիթ Աբգարյան
 եղբայր, դու կարող ես պարզապես չնայել ինձ, և վերջ
 ես իմ ուրույն ոճը ունեցող երգչուհի եմ
 որը շստերը հավանում են

13 октября
Մարի Գրիգորյան
իրանք էդքան դժվար խոսեն………..ճճճճճճճճճճճճ

13 октября

Լիլիթ Աբգարյան

գերագնահատում ե՞մ  «…»-ին  Մար :ճճճճ 

13 октября
Հիքսոս Արթուր
ես քեզ չեմ էլ նայում, ինձ ոչը չէ հետքրքիր… ես նպատակն եմ հարցնում, օրինակ երբ երգում են ազգային երգեր, նպատակ ունեն մմարդկանց հասցնելու, մեր հերոսական, փառապանձ էջերի, հերոսների կյանքի պատմությունը, ռոմանսում երգվում է գողտրիկ քաղաքային անկյունների, թաքուն սիրո և այլնի մասին, երգերում վեր է հանվում բարին ու գեղեցիկը, որպիսի մարդ, քաղաքացի դաստիարակվի…
իսկ ինչ նպատակ էս հետապնդում դուք, ձեր անհոդաբաշխ, պրիմիտիվ երգացանկով…ինչի է ծառայում, այն

13 октября
Լիլիթ Աբգարյան
ծառայում է մարդկանց լիցքաթավելուն
ազատ զգալուն
կխնդրեի ձեր անձնական կարծիքը իմ երգացանկի մասին չհայտնել: իմ նպատակը երիտասարդությանը ուրախ, ազատ, թեթև, ոչինչ չպարտավորեցնող երգեր տալն է:

13 октября
Հիքսոս Արթուր
 Լիլ, հմի էդ հաղորդումը երբ է ?

13 октября
Լիլիթ Աբգարյան
երկուշաբթի
13 октября
Լիլիթ Աբգարյան
Արթուր, բայց դու կոնկրետ չասեցից, դա ինչ վնաս ա տալիս անչափահասներին, բացի բարոյական կողմից

13 октября
Հիքսոս Արթուր
լավ, բանվորի վրա հարաքյաթ մի արի
Ահա մեր փոքրիկ «բանավեճը» :ճ
Եվ վերջում, մի անեկդոտ պատմեմ:  Կուժ քեզ ասեմ, կուլա դու լսիր սկզբունքով սա վերաբերվում է այն բոլոր հեռուստաընկերություններին, որոնք իբրև թե մտահոգված ներկա իրավիճակով՝ ինչ-որ հաղորդումներ են պատրաստում, ինչ-ինչ խնդիրներ են քննարկում, բայց որոնցում իրար կողքի բերում նստացնում են 2 «տյոտկա», ովքեր սկսում են խոնարհվել և մեծարել այս կամ այն հյուրին…

«ենթասպան զինվորին ասում է.
_վերցրու լինգը (լոմ) ու գնա խաղադաշտն ավլելու…
_ միգուցե ավե՞լը, պարոն սպա
_ ես ասացի լոմը
_բայց ախր հոգիս դուրս կգա, լոմով խաղադաշտ ավլելուց…
_ իսկ ինչ է, դու կարծում ես թե ինձ պետք է խաղադաշտը մաքուր լինի»:

Հ.Գ. իսկ ի՞նչ է, դուք կարծում եք այն հեռուստաալիքը, որը կազմակերպում է տեսահոլովակների բացասական ազդեցության մասին հաղորդումներ, իրո՞ք ցանկանում է, որ դրանք չլինեն, եթե մի քանի օր հետո ինքն է դրանք ցուցադրում իր եթերում:
Ի՞նչ է, դու կարծում եք, այն հեռուստաալիքը, որը փորձուն է իր եթերում վեր հանել եթերի լեզվական սխալները, երկար-բարակ քննադատություն է ծավալում դրանց շուրջ, իսկ հետո ցուցադրում է Շամշյանի կիսահայերենառուսերեն առօրյա-խոսակցական լեքսիկոնով և վերջերս նաև ռաբիզ երգով համեմված ռեպորտաժները, իրո՞ք նպատակ ունի հայերենը անարատ պահել… Մտածել է պետք 🙂

Добавить комментарий

