Կցանկանայի, որ մի օր փակվեին բոլոր բուքմեյկերական գրասենյակները


Իմ պատանության տարիների հիշողություններում իր պատվավոր տեղն է զբաղեցնում Ֆուտբոլը: Հիշում եմ, թե ինչ ոգևորությամբ էի սպասում և հետո դիտում իմ սիրելի թիմի խաղերը, ինձ համար ֆուտբոլը ավելին էր քան սպորտը, դա , ինչպես ասում են, կյանքիս մի մասնիկն էր դարձել: Չեմ կարող հիշել,թե հատկապես որ տարիքից սկսեցի դիտել այդ խաղը, բայց ֆուտբոլը որպես իմ առօրյայի անբաժանելի մաս սկսեցի համարել 2002 թվականի աշխարհի առաջնությունից սկսած: Իր խաղաոճով և ցուցադրած գեղեցիկ խաղով ինձ գերեց Բրազիլիայի հավաքականը, Ռոնալդոն ինձ համար ավելին էր, քան ֆուտբոլիստ, ես նրան համարում էի իմ կուռքը,  սենյակս ողողել էի նրա նկարներով: Իսկ ակումբներից ինձ համար հարազատ դարձավ Ռեալը: Մինչ օրս գրեթե ոչինչ չի փոխվել այս առումով, ես էլի շատ եմ սիրում Բրազիլիայի խաղաոճը և երկրպագում եմ Մադրիդի Ռեալին, բայց մի էական տարբերություն կա. հիմա ես ինձ առաջին հերթին համարում եմ Հայաստանի Ազգային Հավաքականի երկրպագու, իսկ եթե մի օր մեր հայկական թիմերից մեկին բախտ վիճակվի մրցել Ռեալի հետ՝ ես ամբողջ նվիրումով կերկրպագեմ հայկական թիմին (կարևոր չի որ թիմը կլինի): Իսկ այն տարիներին մենք կարելի է ասել չունեինք այնպիսի մի հավաքական, որի խաղը հնարավոր լիներ գոնե նայել : Այն խաղը, որը ցուցադրում է մեր ներկայիս հավաքականը՝ այն ժամանակ մեզ համար մի թաքուն երազանք էր թվում:)))

Հիշում եմ, թե ինչ տրագեդիա  էր մամայիս համար իմ՝ ֆուտբոլ սիրելը: Այդ տարիներին ֆուտբոլ սիրելը դեռ նորաձև չէր աղջիկների շրջանում, ուստի շատ քիչ թիվ էին կազմում ֆուտբոլի՝ աղջիկ երկրպագուները: Նրա կարծիքով ֆուտբոլը աղջկա սպորտաձև չէ և ես չէի կարող սիրել էդ խաղը, նույնիսկ դիտելն էր արգելում :ճ Լավ է, ժամանակի հետ հաշտվեց իր աղջկա այդ թերության հետ :ճճ Հիշում եմ , թե ինչ տոն էր ինձ համար յուրաքանչյուր չորեքշաբթին, որովհետև հենց այդ օրն էր լույս տեսնում «Ֆուտբոլ+» շաբաթաթերթի հերթական համարը: Այն ժամանակ տեղեկատվության աղբյուները (մասնավորապես ինտերներտը) այդքան տարածված չէին և ինձ համար այդ թերթը համարվում էր  նորությունների գլխավոր աղբյուրը: Մինչ օրս թանկ մասունքի պես պահում եմ 2002-ից մինչև 2006 թվականների «ֆուտբոլ+»-ի գրեթե բոլոր համարները, ինչպես նաև «ֆուտբոլ 365» շաբաթաթերթի շատ համարներ: Բայց էլ չկա այն ոգևորությունը, որով ես նախկինում էի դիտում էս խաղը: Էլ չկան Ռոնալդո, Կառլոս, Ռոնալդինյո, Ռաուլ, Բեքհեմ, Զիդան, Ֆիգու, որոնք իրենց ներկայությամբ զարդարում էին ցանկացած հանդիպում: 

Հիմա մի տեսակ ֆուտբոլը կորցրել է իր գեղեցկությունը, մեծացել է բիզնեսի բաժինը,կարծես ֆուտբոլիստներն էլ զուտ բիզնես են ծավալում խաղադաշտում: Մարդիկ խաղը նայում են ոչ թե հաճույքի համար, այլ որովհետև խաղադրույքներ են կատարել: Իսկ էս դեպքում արդեն խաղի գեղեցկությունը մնում է մի կողմ, քանի որ քեզ համար կարևոր է դառնում հաշիվը:

Կցանկանայի, որ մի օր փակվեին բոլոր բուքմեյկերական գրասենյակները, որ մարդիկ նայեին էս խաղը՝ հաճույք ստանալով յուրատեսակ փիլիսոփայությունից, այլ ոչ՝ հաշվից: Քանի որ հիմա ընթանում է Ֆուտբոլի Եվրոպայի առաջնությունը, կցանկանայի, որ մեր խաղամոլները մի փոքր սթափվեին, հասկանային, որ անդադար խաղադրույքներ կատարելը (հատկապես երբ խոսքը գնում է մեծ գումարների մասին)  մոլուցք է, հիվանդություն, որը կարող է տանել ընդհուպ մինչև իր և իր ընտանիքի կործանմանը:

Մեզ՝ բոլոր ֆուտբոլասերներիս, մաղթում եմ գոլառատ և գեղեցիկ առաջնություն: Եկեք դիտենք և վայելենք առաջնությունը՝ հույս ունենալով, որ հաջորդ Եվրոպայի առաջնությանը երկրպագելուն ենք ոչ թե իտալիային, Իսպանիային, Անգլիային կամ մեկ ուրիշ հավաքականի, այլ հենց մեր՝ Հայաստանի Ազգային Հավաքականին 🙂

Добавить комментарий

