Համարձակության դեգրադացիա. երբ ապականվում են արժեքները


Ազգերը երբեք թշնամու սրով չեն վերանում, ազգերը կորում են ներքին պառակտությունների արդյունքում: Այն ազգը, որը չունի ազգային գաղափարախոսություն, վաղ թե ուշ պիտի ենթարկվի ինքնաոչնչացման.. Հայ ազգի կերպարը, կարծում եմ, ամենավառ կերպով արտացոլված է «Սասնա ծռեր» դյուցազներգության մեջ: Այնտեղ Դավիթը, Մհերը, Ձենով Օհանը ներկայացնում են հայ տղամարդու ամբողջական կերպար: Նրանցում է արտացոլվում մի ամբողջ ժողովրդի ուժն ու հզորությունը: Ու պատահական չէ, որ ամեն պատեհ- անպատեհ առիթի շոշափվում էր Դավթի անունը: Դա հատուկ մշակված ծրագիր է. խեղաթյուրել նոր սերնդի պատկերացումները հայի կերպարի վերաբերյալ..էլի Դալլեսի կործանարար ծրագիրը հիշեցի..

 

Վերջերս մի ներկայացում դիտեցի՝ «Սասունցի Դավիթ»: Ճիշտն ասած ներկայացման ընթացքում մոտս էնպիսի տպավորություն էր, որ վերջին զանգի չհաջողված փորձ եմ նայում.. Այդ աստիճան անլուրջ ու այդ աստիճան ցինիկաբար մոտենալ նման լուրջ թեմայի՞: Ախր ո՞նց կարող է հայ կինը՝ Ձենով Օհանի կինը, հենց իրեն՝ Ձենով Օհանին ասել՝ «հողերս կոտիտ».. Ախր ծիծաղելի է, չի կարելի, որ Օհանի պես հզոր մեկի՞ն .. Չգիտեմ, կարող է ես թատրոնից ու արվեստից ընդհանրապես բան չե՞մ հասկանում, հնարավոր է, բայց խոսում եմ որպես շարքային հանդիսատես.. Երբ սկսվեց ներկայացումը, անհամբեր սպասում էի, թե ե՞րբ է Դավիթը հայտնվելու բեմում.. հիասթափությունս մեծ էր: Չգիտեմ ի՞նչ էին մտածել այդ պատանուն Դավթի դերում ընտրելով.. դե սկզբում ինձ հուսադրում էի, որ սա դեռ պատանի Դավիթն է, որ հեսա կմեծանա, կդառնա հզոր Սասունցի Դավիթ: բայց ներկայացումն արդեն ավարտվում էր, իսկ Դավիթը դեռ «պուճուր» էր ու լղար: Ես՝ իսկական Դավիթ տեսնելու հավատս կորցրած և հուսահատված՝ արդեն րոպեներն էի հաշվում, թե ե՞րբ է վերջանալու էդ խեղկատակությունը, ներկայացում, որում գրական հայերեն խոսք չափազանց դժվար էր գտնել, երբ հանկարծ դահլիճում գտնվող արական սեռի մոտ խուճապ նկատեցի, մի ընկերը կողքիններին ասում էր. «տղերք-տղերք, հեսա, ստեղա, գալիս են, գալիս են».. ու գալիս են Մսրա Մելիքի շուրջը պորտապար պարող արաբական գեղեցկուհիները.. Միայն այդ պահին հասկացա, թե ինչու՞ էին եկել ներկայացման դիմացի նստարանների ամբողջ շարքը: Համարում եմ դավաճանություն, երբ ազգային արժեքների նկատմամբ նման անլուրջ մոտեցում է ցուցաբերվում:
Իսկ այսօր դժբախտություն ունեցա ևս մի խեղաթյուրում լսելու.. Հանրային հեռուստատեսության եթերում «Ազատ գոտին» է, թեման՝ Գլամուռ, հյուրը՝ դե իհարկե, իհարկե Էռնեստ: Բա ինքնա մեր քաղաքի «գլամուռ» դեմքը, բա առանց իրա էլ ի՞նչ գլամուռ: Լավ, ինչևէ սա մի կողմ: Ավելի սարսափելի էր նրան ներկայացնելուց տրված ածականը. «համարձակ»: Ես չեմ հասկանում, իրո՞ք այսօր ներկվելը համարվում է ՀԱՄԱՐՁԱԿ ՔԱՅԼ: Եթե այո, ապա նա հերոս է, պիտի շքանշանով պարգևատրվի: Գիտե՞ք, ես չգիտեմ ոնց է գիտականորեն կոչվում շպարված տղան (էլ չեմ ասում հայ տղան): Գիտեմ, որ հնում կային ցեղեր, որտեղ մարդիկ դեմքները ներկում էին, կարծեմ թե որոշներն էլ դա անում էին գազաններին, չար ոգիներին վախեցնելու համար :ճ օրինակ՝ աբորիգենները, ամերիկայի հնդկացիները, ապաչիները :ճճ և այլն 🙂 իսկ մեր օրերում ի՞նչ նպատակով է տղան ներկվում: Տարբեր մոտեցումներ կան.
1, մի մասի պատկերացումներում նրանք կազմում են փոքրամասնություն (հասկանալի է)
2, ըստ Ազատ գոտու՝ նրանք շատ համարձակ են ու գլամուռ:

Իսկ ո՞րն է համարձակ կոչվելու չափանիշը: Մի՞թե Էռնեստի համար մատիտ քսելն է համարձակ քայլ, Ռիփփիի համար միջնամատը ցույց տալը, իսկ Ջուսի համար՝ տեսահոլովակում միզելը (կներեք, ինքն է էդպես ասում..): Թերևս վերջինս նշվածներից ամենաանկեղծն է գտնվել, ձայնասկավառակը թողարկել է զուգարանի թղթի տեսքով. երևի գիտակցել է, որ դրանից ավելիի արժեք չունի:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PcRQ03bjKuM

 

 

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s